5 תשובות
קיצור לbecause
לא שידוע לי
זה קיצור של cause' שהוא קיצור של because.
לא.. זה קיצור לסיבה כמו בגלל או כי..
לא, קיצור ללמה זה - y, אבל לא ממש משתמשים בזה.
הרוב כותבים why,
cuz זה קיצור למילה - cause ( כי.. באנגלית )