5 תשובות
יפיפה.
אבל נראה לי שאם יש אדם שקוראים לו כך, יצחקו עליו (צחקו עליו) כאשר היה ילד קטן
אבל נראה לי שאם יש אדם שקוראים לו כך, יצחקו עליו (צחקו עליו) כאשר היה ילד קטן
אנונימיתתתתתתת
מוזר... לא הטעם שלי
אנונימי
וואי שם מיוחד מאוד! (:
מיוחד ויפה.
מקסים
באותו הנושא: