5 תשובות
יפיפה.
אבל נראה לי שאם יש אדם שקוראים לו כך, יצחקו עליו (צחקו עליו) כאשר היה ילד קטן
אנונימיתתתתתתת
מוזר... לא הטעם שלי
אנונימי
וואי שם מיוחד מאוד! (:
מיוחד ויפה.