2 תשובות
עוגת ביסקוויטים, שתי שקיות ביסקוויטים של פתיבר, אתה טובל אותם קצת בקפה, שם שכבה ראשונה על מגש, שם קצפת וטיפה גבינה, עוד שכבת ביסקוויטים ככה עד שנגר ומלמעלה שוקולד חם ואז אתה מקפיא את זה.
סתם צחקתי בטח יצא לך חרא עוגה
באותו הנושא: