3 תשובות
היי, ויטמין סי, הרבה חם עם לימון.
שן שום כתושה (עדיפות לכתישה בפלסתיק סכיון ח"פ וכד׳ו) בתוך מים פושרים שעתים ולתפתף לאף, זה ממש עוזר, בדוק. רפו"ש:)!
תמיד שאני מרגישה שתפסתי איזו הצטננות, אני לוקחת שמן אורגנו פראי של סולגאר, זה ממש מקל ומחזק את הגוף.. את יכולה לקרוא עלזה עוד בקישור ששמתי לך למטהבעצם בלי המפשט האחרוןתרשמי - תמיד שאני מרגישה שתפסתי איזו הצטננות, אני לוקחת שמן אורגנו פראי של סולגאר, זה ממש מקל ומחזק את הגוף.. את יכולה לחפש על זה בגוגל ולקבל עוד מידע...
ליאת
באותו הנושא: