4 תשובות
יש גם אפשרות של שליחת אסמס חסוי, זה דרך חברת הסלולר וזה בתלום של אולי חצי שקל להודעה. דרך סלקום אני יודעת שיש את האופציה.
מפלאפון אני וןדע שאתה שם 43 בלי כוככבית לפני המספר וזה שולח חסוי
יעקב
שואל השאלה:
יש דרך אחרת לשלוח הודעה?
כי האפיקציה מתוקנת בטלפון ואז אפשר לדעת את המספר
פעם הייתי משתמש בזה textme
אנונימי
באותו הנושא: