5 תשובות
עדיף לעשות איזה 10-15 דקות אירובי (ריצה, מדרגות, אופניים וכו') בתור חימום, אם אתה מתחיל ממכשירים רוב הסיכוי שיתפסו לך השרירים ואתה תעבוד בצורה פחות אפקטיבית.
אפשר אבל עדיף להתחיל בריצה
תאמת שעדיף ריצה לפני כדי לחמם את השרירים
אתה יכול לעשות מה שנוח לך העיקר לעשות את כול המתקנים
כן.
באותו הנושא: