2 תשובות
כן, ברור. כל אחד יכול להיתקף בחוסר ביטחון לעיתים לגבי דברים שונים או דומים. אני יכולה להיות מאוד בעלת ביטחון לגבי דברים שאני אומרת, אבל חסרת ביטחון לגבי המראה שלי או איך שאני נראית, ואפילו בן אדם יאיר ונרקיסיסטי שאוהב את עצמו מסוגל פתאום להיות חסר ביטחון לגבי המראה שלו. כולנו בני אדם. ^^
כן. ברור ביטחון זה משהו שלא נישאר תמיד אצלך שאתה יכול ליפול בטוח בעצמך מהגג (: ביטחון הולך בדרך כלל בפחד מאד גדול של מוות או משהו חסס וחלילה זה יכול גם שאת מופיע על במה או לדבר עם בנים אבל לפני כל הדברים האלה יש ביטחון זה נורמלי לכל גיל לי יש ביטחון ואין לי ביטחון בבית (: בכל מקרה כל בני אדם לכולם זה קורה (:
באותו הנושא: