3 תשובות
לא הייתי לוקח סיכון, אחרי הכל זה נכנס לגוף ואם זה פגום אני מעדיף לא לחשוב על ההשלכות...
היי. אם עבר רק חודש לא נראה שיש בעיה (ככה אמר לי רופא) אבל תתקשרי עכשיו לקופה שלך ותשאלי.
פרוביוטיקה.
זה לא תרופה.
פשוט מחייבים אותם לרשום תאריך אבל זה לא מתקלקל כל כך מהר..
אז אפשר.
באותו הנושא: