4 תשובות
זורקים את הכדור ממש חזק טיפה לצד ימין אבל בסיבוב וזה תמיד הולך לסטרייק זה בעיקר השיטה
זורקים את הכדור בצורה מדויקת שתפגע בכל הכדורים בו-זמנית
שואל השאלה:
מה זה בסיבוב?
כאילוו אין לי איך להסביר את זה כשאת זורקת את הכדור אז ממש כשאת מתחילה את האצה של הכדור תסובבי קצת את היד לצד הנגדי שאליו את שולחת אותו
התחברות ל