4 תשובות
זורקים את הכדור ממש חזק טיפה לצד ימין אבל בסיבוב וזה תמיד הולך לסטרייק זה בעיקר השיטה
זורקים את הכדור בצורה מדויקת שתפגע בכל הכדורים בו-זמנית
שואל השאלה:
מה זה בסיבוב?
מה זה בסיבוב?
כאילוו אין לי איך להסביר את זה כשאת זורקת את הכדור אז ממש כשאת מתחילה את האצה של הכדור תסובבי קצת את היד לצד הנגדי שאליו את שולחת אותו
באותו הנושא: