9 תשובות
תלוי
האמת אני מעדיף סדרות שהטובים לא ניצחו אבל לא הפסידו נגיד הטובים ניצחו וזכו במה שהם רצו אבל נגיד חבר שלהם מת או משהו אחר קרה...
תלוי את מי אני מעדיפה אבל לפעמים זה יותר כיף שהרעים מנצחים
אני מעדיף סדרות שבהם כולם מנצחים מפסידים וחוגגים את הפרדוקס, במטווה אשליה מעוותת, ולרקע גופות קרועות מרקיבות וסרוחות.
זה לא פחות גנרי^
כמו? ^
פנה אליי בפרטי אמליץ לך כשיהיה לי ראש לזה
לא, ברוב מוחלט של סדרות פופולריות..^
פשש
בחירה יפה בהחלט. וציפיתי להתאכזב.
משובח ידידי!
מה בנוסף?? גם ספרים בודדים.
בחירה יפה בהחלט. וציפיתי להתאכזב.
משובח ידידי!
מה בנוסף?? גם ספרים בודדים.