15 תשובות
תזרקי את הכדור "בטעות" על מישהו ואז יצא לן עקום
שואל השאלה:
אבל אני רוצה לנצח
תתני מכה חזקה לצד ותנסי לכוון בעזרת פיזיקה
תנסי לעשות ממש חזק ושזה ישאר יציב באמצע
תקשיבי תזרקי קרוב לרצפה שלא יקפוץ וקצת מהצד וחזק טוב כזה תנסי אבל לא מהגובה זה סתם יקפוץ
אז תדמייני את הראש של האקס על האלה הלבנים שחכתי איך קוראים להם ותזרקי
פשוט תעשי עם הגדות אי אפשר לפספס אלא אם כן את ממש כישרונית
שואל השאלה:
אין לי אקסס
אני אדמיין את הילס. שאני שונאת
כשהייתי קטנה שחקתי עם גדרות והעפתי את הכדור לאלה שלייד היום אני יותר טובה מכולכם אז מאמינה גם בך
^לכי על זה
^חח רציני?
אני טוב בזה גם זה פשוט חכוון לאמצע
אחותי פעם ניסתה לזרוק אבל העצבעות שלה נתקעו בכדור וכשהיא לקחה את התנופה עם הכדור אחרוה הוא עף לה מהיד ופע לי ברגל :)
לא ללמוד ממנה
מכשילים את שאר המתמודדים
תסיחי את דעתם!!
רק פעם ניצחתי וזה גם בפוקס אז לא יודעת
תהיי אני ותנצחי