17 תשובות
לא
לא
לא, ולמי שיש בעיה זה נטו שלו, יש אנשים שגם מעדיפים נשים שמנות כמו שמעדיפים נשים רזות
אנונימית
לא
לא אבל תלוי עד כמה
אוי ממש לא
לא בכלל לא.
את הכי יפה בעולם בלי קשר למספרים ולמשקל!!!:)
לא, זה לא מביך להיות שמנה. כל גוף הוא שונה וזה לא אומר כלום על הערך שלך. מה שחשוב זה איך את מרגישה עם עצמך ואיך את מתייחסת לעצמך, לא איך זה נראה לאחרים
לא.
זה כמו שאני אשאל אם זה מביך להיות עם רגליים או ידיים.
התחברות ל