21 תשובות
0
לא מביך
מביך? מה מביך בזה
ממש לא מביך.
לשואלת השאלה
אני מנסה לרדת במשקל הרבה זמן ולא מצליחה אז תודה שהורדת לי את הביטחון מ32 ל38 מתוך 40
ולשאלה
מקודם היה 3
עכשיו זה 2 בכללי ו8.9 בשבילי
אני מנסה לרדת במשקל הרבה זמן ולא מצליחה אז תודה שהורדת לי את הביטחון מ32 ל38 מתוך 40
ולשאלה
מקודם היה 3
עכשיו זה 2 בכללי ו8.9 בשבילי
אנונימית
-300 לא מביך, מה מביך בזה? אני רואה הרבה אנשים שמנים ביומיום שלי אפילו לשניה לא עולה לי תחושה של מביך וגם שאני הייתי מלאה לא הרגשתי שם קשר למביך בזה.
אנונימית
תלוי איך את משדרת את זה לאחרים אם את אוהבת את עצמך לא יהיה לך אכפת אם זה מביך או לא
זה לא מביך, זה גוף כמו גוף של רזה
אני לא רואה בזה משהו מביך
אני לא רואה בזה משהו מביך
אנונימית ^
אל תקשיבי לה ...
0 זה ממש לא מביך אל תורדי ביטחון בגלל חוברת ילידים מושעממים...!
אל תקשיבי לה ...
0 זה ממש לא מביך אל תורדי ביטחון בגלל חוברת ילידים מושעממים...!
תלוי איך את משדרת זה כמו שמישהי תהייה ממש רזה,
יש נגיד את נעמה בולשיט שמראה ביטחון וכולם אומרים שהיא שווה רצח ויש בנות שמתביישות בזה למרות שאין במה, זה גוף כמו של כל אחד אחר עם לב ריאות..
פשוט במידה אחרת
יש נגיד את נעמה בולשיט שמראה ביטחון וכולם אומרים שהיא שווה רצח ויש בנות שמתביישות בזה למרות שאין במה, זה גוף כמו של כל אחד אחר עם לב ריאות..
פשוט במידה אחרת
זה לא מביך
0
למה שזה יהיה מביך?
למה שזה יהיה מביך?
שואל השאלה:
כי זה להיות שונה.. זה להסתובב עם פגם
כי זה להיות שונה.. זה להסתובב עם פגם
אנונימית
מה שונה? אין בזה שום דבר שונה או חריג, יש טונות של אנשים שמנים בכל מקום לא פחות מאנשים רזים, שהולכים ברחוב גם רואים מלא אנשים עם כל מיני משקלים לא פחות מאחרים ואפילו לשניה אף אחד לא חושב שזה מביך לראות אדם שמן הולך, או קונה בסופר, או מוכר, או פשוט כל דבר, זה נראה רגיל לחלוטין.
זה לא פגם זה כולה שומן, מה שגם אנשים מרזים ומשמינים כל הזמן זה דבר שקורה, בכל מקום יש אנשים בכל מיני משקלים וצורות גוף, זה לא איזה בנאדם ירוק עם קרניים וכנפיים שעכשיו עף לירח.
זה לא פגם זה כולה שומן, מה שגם אנשים מרזים ומשמינים כל הזמן זה דבר שקורה, בכל מקום יש אנשים בכל מיני משקלים וצורות גוף, זה לא איזה בנאדם ירוק עם קרניים וכנפיים שעכשיו עף לירח.
אנונימית
ממש לא מביך
שואלת השאלה
זה לא פגם, לכולם יש שומן בגוף.
זה לא פגם, לכולם יש שומן בגוף.
0
0
אנונימית
3/10 זה לא צריך להוזיז לך
באותו הנושא: