9 תשובות
לא
כאילו שמעי זה הכל יחסי תכלס ותלוי במה את לובשת אבל רוב הסיכויים שלא
הכל סוביקטיבי יעני תלוי במה שאת מחליטה
לא
הכל יחסי
לא. זה מביך ללבוש דברים שאת לא אוהבת כי הדימוי גוף שלך משתלט עליך ואת לא מבינה שאת הרבה הרבה יותר מסתם גוף.
לא נראאה טוב.
ראיתי נער עם קרס גדולה וחולצה צמודה וזה היה מזעזע בעיני.
לא, תלבשי מה שמתחשק לך ונוח לך
זה מפריע לך?