4 תשובות
קשה
בקבלה זה סבבה כאילו זה טלפונים ולרשום הזמנות בעיקר אבל בתנור זה יותר קשר וחברות שלי עבדו בזה
כל עבודה בפיצה היא קשה
התחברות ל