5 תשובות
כן סבבה
יאפ בהצלחה !
עבודה ממש טובה הם לא רצים כל היום כמו מלצרים הם יושבים רוב המשמרת העבודה הראשונה שלי הייתה גם במכולת כזאת וזאת העבודה הכי טובה שהייתה לי
כן דיי סבבה