5 תשובות
כן סבבה
יאפ בהצלחה !
עבודה ממש טובה הם לא רצים כל היום כמו מלצרים הם יושבים רוב המשמרת העבודה הראשונה שלי הייתה גם במכולת כזאת וזאת העבודה הכי טובה שהייתה לי
כן דיי סבבה
באותו הנושא: