20 תשובות
זה עבדות
שואל השאלה:
^^^שכר מינימום לבני 16 זה 21 בערך
^^^שכר מינימום לבני 16 זה 21 בערך
אנונימי
זה כמעט 18% מעל המינימום לגילך, יחסית טוב.
מינימום ל 16 זה 25.49, לא 21
מינימום ל 16 זה 25.49, לא 21
מה פתאום זה פחות ממינימום
^מינימום לבני 16 הוא פחות ממינימום לבגירים
סבבה
זה שכר מינ אבל עבודה קשוחה לדעתי
שואל השאלה:
אז... ללכת?
אז... ללכת?
אנונימי
'אני הייתי אומר שזה עבודה קשה מידי אבל תעשה מה שאתה רוצה
שואל השאלה:
אתה עבדת בזה?
אתה עבדת בזה?
אנונימי
עבדתי במשהו דומה לא כדאי לך אבל אם אתה משועמם רצח אז לך על זה
שואל השאלה:
בוופל פקטורי 37 לשעה זה טוב?
בוופל פקטורי 37 לשעה זה טוב?
אנונימי
מה זה די טוב אני קיבלתי 26 בפיצה האט
שואל השאלה:
^העבודה קשה או...?
^העבודה קשה או...?
אנונימי
לא ממש היה קשה צריך להרים ארגזים של הבצקים לשמן תבניות לענות לטלפונים ולומדים את זה די מהר מה שכן השעות היו לי קצת קשות
אבל מגניב גם היו נותנים לנו לאכול פיצות במהלך המשמרת
יש דבר כזה שקוראים לו שכר מינימום
לא
שואל השאלה:
בדקיתי הרגע לבני 16 זה 25.45 אז זה יותר ובנוסף יש בונוסים הוא אמר
בדקיתי הרגע לבני 16 זה 25.45 אז זה יותר ובנוסף יש בונוסים הוא אמר
אנונימי
שואל השאלה:
^אז שווה לנסות? שמע בעקרון זה נוח לי וגם אני מורה פרטי יש לי כבר שתי תלמידות בשבוע אז כבר כאילו 200שקל ושבוע פלוס שתי משמרות בפיצה האט זה 360 שקל (לא כולל בונוסים על פי המנהל סך הכל מעל 1000 שקל בשבוע זה טוב? ואם זאת לא עבודה קשה מדי נראה לך שיהיה לי טוב?
^אז שווה לנסות? שמע בעקרון זה נוח לי וגם אני מורה פרטי יש לי כבר שתי תלמידות בשבוע אז כבר כאילו 200שקל ושבוע פלוס שתי משמרות בפיצה האט זה 360 שקל (לא כולל בונוסים על פי המנהל סך הכל מעל 1000 שקל בשבוע זה טוב? ואם זאת לא עבודה קשה מדי נראה לך שיהיה לי טוב?
אנונימי
באותו הנושא: