4 תשובות
לחבר שלי אמרו אחרי חודש וחצי בערך.
לא קיבלתי הודעה שלא עברתי אז אני משער שזה אומר שכן עברתי. ממה שאמרו לי זה אמור לקחת עד חודשיים.
שואל השאלה:
אני מתגייסת עוד פחןת מחודשיים
אם אני לא אעבור יודיעו לי לפני?
אנונימית
מודיעים רק אם נכשלים בסיווג, במידה ויהיו בעיות עם זה בגיוס/קורס, המפקדים שלך ידעו. לפעמים רק נדרשת השלמת פרטים, ממה שיצא לי לשמוע ברוב המקרים זה מסתדר.
התחברות ל