4 תשובות
לחבר שלי אמרו אחרי חודש וחצי בערך.
לא קיבלתי הודעה שלא עברתי אז אני משער שזה אומר שכן עברתי. ממה שאמרו לי זה אמור לקחת עד חודשיים.
שואל השאלה:
אני מתגייסת עוד פחןת מחודשיים
אם אני לא אעבור יודיעו לי לפני?
אני מתגייסת עוד פחןת מחודשיים
אם אני לא אעבור יודיעו לי לפני?
אנונימית
מודיעים רק אם נכשלים בסיווג, במידה ויהיו בעיות עם זה בגיוס/קורס, המפקדים שלך ידעו. לפעמים רק נדרשת השלמת פרטים, ממה שיצא לי לשמוע ברוב המקרים זה מסתדר.
באותו הנושא: