4 תשובות
הם יגידו לך "כי אין מישהו אחר שיכול להחליף אותו"
אנונימי
שואל השאלה:
^גם אם לא היה אף מועמד אחר לראשות הממשלה זה לא מסביר למה נתניהו מאפשר לאנשים ללא סיווג ביטחוני לעבוד בלשכה שלו בתפקידים שדורשים סיווג, על אחת כמה וכמה אחרי שהודו במעורבות בהדלפות וקבלת כסף ממדינה עויינת.
אנונימית
כי מבחינתו, התועלת האישית שהוא מפיק מהם, עולה על כל מה שכתבת.
כנראה שאוריך פשוט טוב בעבודה שלו, טוב לנתניהו, ומה שטוב לנתניהו גובר על כל דבר אחר.
כי ההתנהלות בדרך שהיא שלו קיימת במטרה לשמור על עצמו ולפעמים זה מגיע על חשבון הקשרים אישיים, וכאן מגיע כל העניין של לא להעבור סיווג בטחוני אך כן לתת לאותם אנשים באופן עקיף להיות עדיין חלק מהתפקיד.
אנונימי