התחברות
הרשמה
עשיתי מלא מלא קנאקים ביד הגיוני שלא הרגשתי כלום?
28 ביוני 2026, 18:31
קנאקים
קליקים
מצב רוח
אצבעות
4 תשובות
יאפ
א
אני מישהי אנונימית
כן
ס
סול גדומן
אין נזק מקנאקים בכללי
ב
באטמן(האחד המגניב)
כע זה לא אמור לעשות משהו
נ
נילוקסאי הבת
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אני עשיתי קנאקים ביד ואז עשיתי לזרת חזק מיידי
הגיוני שברגע שהודיעו לי שאבא שלי נפטר לא הרגשתי כלום ומאז אני לא מרגיש כלום?
הגיוני שלא הרגשתי פרפרים בנשיקה עם מישהו שלא הרגשתי אליו כלום?
הגיוני שאח שלי הוציא קנאקים מתוך שינה?
התנשקתי פעמיים בחיים בגיל 23 ו25 , בשניהם נגעלתי, ולא הרגשתי כלום , הגיוני?
הגיוני שהכפות ידיים שלי נהיו חלשות כי אני עושה קנאקים?
אם עשיתי משהוא רע ואז הרגשתי אשמה והאשמה הפכה לכעס על מי שלידי זה הגיוני?
הוא נפרד ממני ולא הרגשתי כלום הגיוני?
הגיוני שהיום קיבלתי מחזור וכל היות ממש לא הרגשתי כלום ורק עכשיו אני מתחילה קצת להרגיש?
זה הגיוני שכל הזמן יוצאים לי קנאקים מהברכיים??
הגיוני שיש לי קנאקים בעד אחרי קעקוע?