הדפסתי כמה מכתבי הערכה אישיים כי רציתי לתת אותם עם משהו קטן, שוקולד או משו סימלי, ואיבדתי את ההדפסות!!
אני בלחץ שמי שימצא יקרא אותם וייעלב שזה לא מיועד לו.. זה אבד לי במקום העבודה ויכול להיות שאם מישהו ימצא הם יעלבו לגבי שהם לא קיבלו ממני מכתבב או שהם יראו שכתבתי גם להם אבל מכתב פחות מושקע ממה שכתבתי למישהו אחר.. כמה זה מפדח??