6 תשובות
זה לא משהו יפה אבל אולי פסלו לך כי כשזה מודפס אפשר להעתיק את זה מהאינטרנט
שואל השאלה:
זאת בגרות פנימית ובהוראות של משרד החינוך כתוב שזה צריך להיות מודפס אבל המורה החליטה שזה צריך להיות בכתב יד
אנונימית
ממש חוצפה

תפנה אליה עוד פעם תבקש עוד קצת זמן או משהו, אם לא עובד תפנה למנהל או להורים שיפנו היא לא יכולה להחליט סתם ככה על דעת עצמה שצריך כתב יד וזה לא שלא הגשת
שואל השאלה:
יש לי מחר בגרות ותערוכה של הפרויקט גמר והיא מצפה שאני אגיש לה את זה בכתב יד עד שישי מה אני אמורה לעשות
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי את מחר
מחר יש לי בגרות והיום אני חייבת ללמוד לבגרות
אנונימית