התחברות
הרשמה
מה כתבו לכם על הערכה של המחוייבות אישית?
30 במאי 2023, 22:20
מחויבות אישית
כיתה י'
תעודת בגרות
2 תשובות
ואללה עשיתי רק 12 שעות מתוך 60 כי אין לי את הכוח הנפשי לעשות את זה
D
Deftones lover
עשיתי יותר שעות ממה שצריך אבל לא כתבו כלום
C
C2 Pro Max
באותו הנושא:
באיזו כיתה יש את המחוייבות אישית?
כיתה י', לא התחלתי את המחוייבות אישית
אם אני רושמת בפינקס הצהוב של המחוייבות אישית שעות שבכלל לא עשיתי יקבלו את זה?
תיכוניסטים,איפה אתם מתנדבים לשעות של המחוייבות אישית?
מה המחוייבות אישית שלכם ולמה רציתם דווקא את זה?
איפה הייתם רוצים לעשות/עשיתם את המחוייבות אישית שלכם?
אם התחלנו בכיתה ט' לעשות מחויבות אישית זה ירד לי מהשעות של המחויבות אישית בתיכון?
מה המחוייבות אישית הכי שווה?
מי שבכיתה י מה עושה עם המחוייבות אישית? הכל נדפק ואי אפשר לקבל תעודת בגרות בלי מחוייבות אישית
מה המחוייבות אישית שלכם?
השעות של המחוייבות אישית עוברות שנה?