התחברות
הרשמה
כשאני עושה תיאוריה לנהגת מבצעית, אני עושה תיאוריה של רכב רגיל או c1?
28 ביוני 2026, 18:02
נהיגה
תיאוריה
תפקידים בצה"ל
לימוד נהיגה
רשיון נהיגה
תשובה אחת
c1
w
wealth
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
האם אחרי שנתיים מהוצאת הרישיון כשאני נחשב "נהג צעיר" אני חייב לשים את השלט "נהג חדש" ?
כשאני ניגשת לתיאוריה, למי אני משלמת את הכסף?
בכיתה י יש תיאוריה? באיזה גיל עושים תיאוריה?
אם אני עושה מבחני תיאוריה באפלקציה ועוברת אני מוכנה לתיאוריה?(לא ממשנ למדתי)
כשאני עושה תיאוריה מהבית ספר כמה טעויות מותר לי?
כשאני עושה תיאוריה לכמה זמן זה תקף?עד שלוקחים שיעורי נהיגה
חייבת לעבור תיאוריה בדחיפות, איך למדתם לתיאוריה ?(אני עושה מחוץ לבית ספר)
למה מלא פעמים כשאני נכנסת לשאלות בסטיפס זה עושה לי ככה?גם לכם?קישור בתיאור
כשאני עושה תיאוריה אני מקבלת תתשובה ישר אם עברתי או לא?
עד כמה זה גרוע להתחיל שיעורי נהיגה כשאני עדיין לומד לתיאוריה ?
אם נגיד נכשלתי בתיאוריה 3 פעמים, כשאני אעבור המורה יכול לדעת שעברתי רק תאוריה רביעית?