התחברות
הרשמה
כשאני עושה תיאוריה מהבית ספר כמה טעויות מותר לי?
11 ביוני 2023, 15:51
תיאוריה לנהיגה
נהיגה
תיאוריה
4 תשובות
6
S
Scorpio infinito
6
ב
בּוּגָלֶה
6
א
א(ו)הבת (ל)חייך.
6 ומחוץ לבית הספר 4
L
Liram yosef
באותו הנושא:
באיזה גיל עושים תיאוריה מהבית ספר ?
אם אני עושה מבחני תיאוריה באפלקציה ועוברת אני מוכנה לתיאוריה?(לא ממשנ למדתי)
איך עושים תאוריה לא מהבית ספר?
עברתי תיאוריה(מהבית ספר) ממזמן ולא קיבלתי הודעה והמורה נהיגה צריך את ההודעה מה אני עושה
אם נכשלתי בתיאוריה מהבית ספר, איך אני עושה תיאוריה חדשה?
קיבלתם תשובות לתיאוריה מהבית ספר?? ואיפה??
ילדים שסיימו עכשיו כיתה י' , הגישו אותכם לתיאוריה מהבית ספר שלכם?
למה מלא פעמים כשאני נכנסת לשאלות בסטיפס זה עושה לי ככה?גם לכם?קישור בתיאור
כשאני עושה תיאוריה אני מקבלת תתשובה ישר אם עברתי או לא?
אם אני עושה תאוריה מהבית ספר אני צריך להביא איתי תז?
אני עושה תיאוריה מהבית ספר, אחרי כמה זמן מקבלים תשובות?