9 תשובות
בכיתה י' אפשר לגשת דרך בית הספר לא משנה מה הגיל שלך. זה שווה בגלל שזה עם יותר אפשרויות לטעות, מתבצע בבית ספר, ובחינם.
אנונימי
כןכן ממש קל!!! עשיתי השנה לי ולכל החברות שלי היה אותו השאלון
כן יש תאוריה ומוציאים תעודת זהות... לגבי התאוריה לצערי לא עברתי
עושים בכיתה י' תיאוריה דרך הביהס, באמת שזה ממש קל
כן מגיל 15 וחצי
בכיתה י יש דרך הבית ספר (מגיל 15 וחצי)
כן, מגיל 15.5 מותר
וזה תלוי, בחלק מבתי הספר לא עושים וצריך לעשות חיצוני
וזה תלוי, בחלק מבתי הספר לא עושים וצריך לעשות חיצוני
כן
כן יש
זה קל למות לא צריך לדאוג מזה
זה קל למות לא צריך לדאוג מזה
באותו הנושא: