8 תשובות
כן
לאנשים שאני אוהב כן
לזרים לא
לזרים לא
אנונימי
כן
לא ממש
לחברות, כן.
בטח
לא מראה חיבה בכללי, קל וחומר שלא בציבור.
כל עוד לפרטנרית לא מפריע אני עושה הכול גם בפומבי
באותו הנושא: