8 תשובות
לא שיעשו מה שהם רוצים
הם בני אדם לכל דבר לא מעניין אותי מה הם מעדיפים למטה
הם בני אדם לכל דבר לא מעניין אותי מה הם מעדיפים למטה
קשה לי לראות אנשים בציבור בכללי
חחח סתם, שכל אחד יעשה מה שבאלו לדעתי אהבה זה מקסים
חחח סתם, שכל אחד יעשה מה שבאלו לדעתי אהבה זה מקסים
אנונימית
שואל השאלה:
^^תסתכל על זה כמחמאה
^^תסתכל על זה כמחמאה
אנונימי
חחח אני שונאת את כולם תפסיקו להראות חיבה בציבור
סתם נו אני מקנאה
סתם נו אני מקנאה
שואל השאלה:
^^יש לך את זה ביותר מוגזם?
^^יש לך את זה ביותר מוגזם?
אנונימי
מה אכפת לי אני מתעסקת בעצמי ולא בוהה באנשים
קשה ? לא. סתם מציק.
גם סטרייטים.
גם סטרייטים.
לא חחח זה משמח אותי
באותו הנושא: