8 תשובות
לא שיעשו מה שהם רוצים
הם בני אדם לכל דבר לא מעניין אותי מה הם מעדיפים למטה
קשה לי לראות אנשים בציבור בכללי
חחח סתם, שכל אחד יעשה מה שבאלו לדעתי אהבה זה מקסים
אנונימית
שואל השאלה:
^^תסתכל על זה כמחמאה
אנונימי
חחח אני שונאת את כולם תפסיקו להראות חיבה בציבור
סתם נו אני מקנאה
שואל השאלה:
^^יש לך את זה ביותר מוגזם?
אנונימי
מה אכפת לי אני מתעסקת בעצמי ולא בוהה באנשים
קשה ? לא. סתם מציק.
גם סטרייטים.
לא חחח זה משמח אותי