6 תשובות
כן
אנונימית
אני מניחה שכמו גומי
אם זה קשיח, פשוט תבלעי
אם זה קשיח, פשוט תבלעי
שואל השאלה:
את לוקחת את זה? הביאו לי בטעם תות בננה ואני לא אוהבת זה נסבל? זה טעים בכלל?
את לוקחת את זה? הביאו לי בטעם תות בננה ואני לא אוהבת זה נסבל? זה טעים בכלל?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לא רשום לבלוע רשום לעיסה^^
אבל לא רשום לבלוע רשום לעיסה^^
אנונימית
אז תלעסי את זה
זה לא משנה. את יכולה לבלוע גם אם זה לעיסה. בבטן זה מתעכל באותה הצורה
באותו הנושא: