התחברות הרשמה

אנשים שהיו בתכנית אודיסיאה תכתבו איך היה המיונים בפירוט המכינה בבקשה

28 ביוני 2026, 14:31
אודיסאהאוניברסיטהלימודים אקדמייםמכינהאודיסיאה    
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
יש כאן כאלה שעושים עכשיו מבחנים לתוכנית אודיסיאה?
ניגש לתכנית אודיסיאה השנה אשמח טיפים ועצות לשלבי המיון
אנשים שהיו באודיסיאה
מה עדיף- תכנית אודיסיאה או תכנית האצה לבגרות בר אילן?
מי שמכיר את תוכנית הטכניון אודיסיאה שייכנס רגע
יש פה אנשים שהיו בשלב ג של באודיסיאה?
יש פה אנשים שבתוכנית אודיסיאה של אוניברסיטת תל אביב?
מכירים את תכנית הלימודים אודיסיאה(בטכניון)?
לאיזה תוכנית יותר קשה להתקבל, אלפא או אודיסיאה?
תכנית אודיסיאה
יש פה מישהו.י מתוכנית אודיסיאה?