התחברות הרשמה

תכנית אודיסיאה

היי אני רוצה להתקבל לתכנית אודיסיאה רציתי לשאול אם צריך להיות מוגדר כמחונן ע"י משרד החינוך בשביל להתקבל?
21 באוגוסט 2024, 04:59
פיזיקהאקדמיהחקר    
3 תשובות
שואל השאלה:
אבל רשום באתר שחייב לא?
אנונימי
שואל השאלה:
למה איכסה של תוכנית?
אנונימי
לא צריך, +איכסה של תוכנית
ד
דימה פודולסקי
באותו הנושא:
יש כאן כאלה שעושים עכשיו מבחנים לתוכנית אודיסיאה?
מה עדיף- תכנית אודיסיאה או תכנית האצה לבגרות בר אילן?
מי שעשה את מבחן של תוכנית אודיסיאה, כמה זמן לקח עד שענו לכם?
יש פה מישהו.י מתוכנית אודיסיאה?
אם יש מישהו בתוכנית אודיסיאה או שהיה
יש פה אנשים שבתוכנית אודיסיאה של אוניברסיטת תל אביב?
מישהו שנמצא בתוכנית אודיסיאה בתל אביב... (יש המשך)
מה ההתרונות של תוכנית אודיסיאה
לאיזה תארים אפשר לקבל נקודות זכות כחלק מתוכנית אודיסיאה?
מי שמכיר את תוכנית הטכניון אודיסיאה שייכנס רגע
מה צריך לדעת כדי להתקבל לתוכנית אודיסיאה באוניברסיטה העברית?