התחברות הרשמה

יש פה אנשים שבתוכנית אודיסיאה של אוניברסיטת תל אביב?

אם כן יש לי כמה שאלות
31 בדצמבר 2022, 15:39
אוניברסיטהלימודים אקדמייםאוניברסיטת תל אביבאודיסאהציונים    
2 תשובות
מצטרפת לשאלה
ולמה נראלי שאני מכירה אותך?
p
peanuts UwU
אני גם באודיסאה בתל אביב, מתנצל על האיחור האופנתי
א
אמוגוס אדום
באותו הנושא:
יש כאן כאלה שעושים עכשיו מבחנים לתוכנית אודיסיאה?
מי שמכיר את תוכנית הטכניון אודיסיאה שייכנס רגע
מה עדיף- תכנית אודיסיאה או תכנית האצה לבגרות בר אילן?
לאיזה תוכנית יותר קשה להתקבל, אלפא או אודיסיאה?
מכירים את תכנית הלימודים אודיסיאה(בטכניון)?
אם יש מישהו בתוכנית אודיסיאה או שהיה
מי שעשה את מבחן של תוכנית אודיסיאה, כמה זמן לקח עד שענו לכם?
יש פה מישהו.י מתוכנית אודיסיאה?
יש פה אנשים שנמצאים בתוכנית אודיסיאה?
מישהו שנמצא בתוכנית אודיסיאה בתל אביב... (יש המשך)
מישהו פה עשה את המבחן לתוכנית אודיסיאה?הוא קשה?