3 תשובות
המקרים האלה ממש מבאסים אבל צריך להבין שמתבגרים במיוחד בגיל הזה לפעמים יש קשרים שהיית רגילה אליהם מהיסודי כנראה יתנתקו או שתתרחקו אבל הכי חשוב שתהיי עם אנשים שעושים לך טוב
שואל השאלה:
אבל מה את חושבת עליה? מה לעשות?
אבל מה את חושבת עליה? מה לעשות?
אנונימית
אולי תנסי לדבר איתה על זה שאת מרגישה שקצת התרחקתן או פשוט על מה שאת מרגישה לאחרונה איתה ותראי לאן השיחה מובילה
באותו הנושא: