4 תשובות
שואל השאלה:
אנחנו נפגשו. ומדברות פשוט רוצה לשאול כדי לוודא
מה ההיגיון שתהיה לך חברה טובה אם את למדברת איתה חוץ משאול אם אתן חברות? תפגשי איתה ותשמרו על קשר אחרת הקשר יתפוגג מעצמו..
אנונימית
תישאלי אותה תקשורת בין חברות זה חשוב
שואל השאלה:
לא,לא נראלי