אני החלטתי לעזוב את העבודה שלי ולא ליכנס בחיים לעבודות שקשורות לאוכל ושמעתי על שוליות לרכב מסחרי או עוזרי טכנאים וכאלה שזה פצצה של דבר , השמח אם ומישהו שעבד בדברים האלה או עבד בזה שייתן לי ציון אם כדאי ואיפה הכי עדיף ללכת. תודה רבה!!! ( מיועד רק לאנשים בוגרי עניין שיעזרו ולא לתגובות שוליים)