8 תשובות
יפה מאוד
שואל השאלה:
מה יפה מאוד שאלתי מה הדעה שלך
מה יפה מאוד שאלתי מה הדעה שלך
אנונימית
אני חושבת שכל אחד ידבר איך שהוא רוצה איפה שהוא רוצה כל עוד זה לא פוגע באף אחד
לא באלי אני אמשיך להגיד ברו תודה רבה
אנונימית
לדבר עברית בכל מקום
אני אשאר עם האנגלית תודה
שואל השאלה:
^^לא נו באמת התכוונתי בלדבר במשפטים
^^לא נו באמת התכוונתי בלדבר במשפטים
אנונימית
כמישהי שבקושי יכולה לדבר משפט בעברית בלי תהגיד מילה או שתיים באנגלית כי אני גרועה בעברית, זה גורם לי לרצות לקרוע את השיער ולצרוח
באותו הנושא: