2 תשובות
את לא ממציאה. כן כואב לך. זה לא שסתם משעמם לך ואת רוצה ללכת לרופאים בשביל להעביר את הזמן, אם את מבקשת כנראה שזה כי משהו מפריע לך ואת רוצה לטפל בו, את צריכה עזרה, הגוף שלך צריך עזרה,
עדיף שתלכי להיבדק ותגלי שהכל תקין מאשר שלא תלכי ויהיה משהו, ואמא שלך חייבת להיות פתוחה לזה, כי הבריאות שלך מעל הכל
שואל השאלה:
זה לא עוזר אבל כאילו כל דבר שיש לי הפך לכרוני כי היא מתעלמת פשוט
אנונימית
התחברות ל