2 תשובות
לבכות על זה או להתאפר מצונן
תשתעלי לידה בקטנה כזה בסלון פעם בכמה דקות ואז תלכי לחדר ותגידי שיש לך כאב גרון וסחרחורת ואז אל תצאי מהחדר ובבוקר ודברי בצרידות שאת ממש לא מרגישה טוב ואת מקוררצ
4d1