היי, ויכוח קצר (זה כן הרבה מלל) שהיה לי עם חברה, אשמח אם תוכלו לכתוב אם איזה צד הסכמתם.
****הויכוח התרחש לאחר שיחה שלנו עם ידיד שסיפר שצהל סתם "מרחו" אותו והציעו לו רק תפקידים שהוא לא רצה אז הוא פשוט הוציא פטור על נפשי, למרות שהוא עקרונית היה הכי כשיר שיש לשירות צבאי (מילים שלו לא שלי)
חברה שלי אמרה שהיא חושבת שהמערכת הצבאית צריכה להיות הרבה יותר נוקשה לגבי למי היא מביאה פטור ולמי היא מאשרת פטור, כי גם יש המון אנשים שירצו לשרת אבל יקבלו פטור וכמובן המון אנשים שיראו בזה כדרך להימנע משירות
הטענה שלי הייתה שכן, זה מתסכל שהמון אנשים כשירים משתמשים בזה כדרך להתשמט אבל בכל מקרה כבר יש מלא חיילים מאומללים ומדוכאים בצהל וניסיונות אובדנ**ם אז כבר עדיף להשאיר את המערכת ככה