24 תשובות
לא מעליב, פשוט מעט ישיר וגס
היא צריכה לדעת את האמת נטו
אין ממה להיעלב
אם הבנתי נכון אין מה להיעלב מזה
וואו רגע לפי התשובות אני צריכה לקרוא שוב
זאת מחמאה אין לה מה להיעלב לדעתי
כן אתה הרגע אמרת שאם יביאו לך בחורה יותר יפה אתה תעדיף את הבחורה היותר יפה מאשר חברה שלך
שואל השאלה:
מה לא
אנונימי
שואל השאלה:
היא המליון שקל אם לא הבנתם
אנונימי
כנראה היא לא הבינה אותך נכון. תתנצל ותנסה להסביר את עצמך
אהה חחח אופסי מצטערת
אז לא הייתי נעלבת
זה לא ישר ברור שהיא המיליון אז אולי תוודא שהיא הבינה את זה כי אני הסקתי ישר שאתה התכוונת אליה בתור ה10 אלף
להשוות אותה לערימת כסף זה אולי לא הדבר הכי נחמד :) אולי זו הבעיה
שואל השאלה:
חחחחחח שיט לא אז אני מדגיש היא המליון
ואני אמרתי את זה בכוונה שכשיש לי אותה בחיים כל השאר נראות גרוע
אבל לכאורה אם היא לא הייתה קיימת הייתי הולך על ה10 אלף

אחרי שהבנתם האם זה מעליב?
אנונימי
נראלי פשוט הדוגמא של הכסף לא נכונה לסיטואציה
שואל השאלה:
חחחחח השוואתי גם לחיות היא לא אהבה את ההשוואה

אמרתי לה שכל הבנות בעולם חלזונות
יש חלק שהן צבים
שלכאורה הצבים ליד החלזונות מרגישים מהירים למרות שתכלס הם איטיים
אבל אז היא הגיעה והיא ברדלס בכלל ככה שיוצא שהיא גם מנצחת את כולם וגם באמת מהירה וזה לא רק יחסי
אנונימי
בלי קשר לדוגמא שנתת
כל פעם שעולה שאלה כזאת מצידה
תבהיר לה שאתה אוהב אותה ושהיא הכי יפה בעולם מבחינתך
תשאל אותה אם היא מרגישה חוסר ביטחון בנושא הזה או אם חסר לה פרגון ממך?
כל דבר מעבר והתעקשות מצידה "אבל אם לא הייתי פה" זה סתם ניסיון לריב בעייני. אין לך איך לצאת טוב משאלות כאלה והן נועדו להכשיל אותך. אז אני מעודדת אותך לעצור רגע ולשאול אותה באמת, חסר לך משהו? יש משהו שהיית רוצה שאדע? כי השאלות השאלה מבלבלות אותי. אני איתך כי אני בוחר בך כל יום ואני אוהב את איך שאת נראית. את הכי יפה בעייני. מה השאלות מנסות להשיג?
לדעתי זה לא מעליב אחרי שהבהרת את זה ודווקא נשמע מחמיא
אבל אתה בטוח שהיא הבינה מי היא בדוגמה?
אתה לא חזק בדוגמאות אנונימי
היא לא עושה לך חיים קלים חח היא פשוט רוצה להרגיש ממך אהבה ללא תנאים. כנראה חשוב לה להבין שהיא כל העולם עבורך.
שואל השאלה:
חחחחחח בהתחלה היא לא הבינה שהיא הברדלס אבל אז אמרתי לה וזה היה עדיין מעליב לטענתה שיש צבים במשוואה ושלא כל הבנות חלזונות
אנונימי
כל דוגמא שתתן בעצמך תכניס אותך למצב לא טוב
זה תמיד יישמע רע, היא תמיד תצליח להיתפס על משהו
לכן אני בעד לא להיכנס בכלל לויכוח אלא לדבר על מה עומד מאחורי השאלה הזאת שלה
שואל השאלה:
אבל עזבי לאיזה מצב זה יכניס אותי
מבחינה הגיונית האם יצאתי לא בסדר או לא?
אנונימי
אל תגיד שיש עוד בנות שימשכו אותך בעולם הזה ואז אולי היא לא תכעס
אז עזוב, היא לא מחפשת תשובה ריאלית, גם אם היא עדיין לכאורה מחמיאה.
תחמיא לה עד הסוף ואל תיתן שום מקום לבנות אחרות
לי נגיד זה הפוך, היה מפריע לי אם היית אומר שכולן גרועות ומזעזעות ואני מושלמת כי זה דבר ראשון לא אמין, דבר שני, אם ככה אתה מדבר על אחרות אז מי אמר שעליי לא תדבר ככה
אבל אולי היא רוצה שתכוון יותר לכיוון הזה, שרק היא קיימת מבחינתך, ואתה לא צריך לחשוב על הסברים אפילו ולחשוב על סיטואציות כאלה כי היא לא באמת רוצה לשמוע את זה
מבחינה הגיונית אתה תמיד תפסיד בויכוחים כאלה, סורי
שואל השאלה:
^^^ סגור אני אשתדל סליחה
אנונימי
התחברות ל