13 תשובות
סליחה
אנונימית
מה עשית?
היי,
סליחה על *מה שקרה*
סליחה על *מה שקרה*
שואל השאלה:
לא חשוב
לא חשוב
אנונימית
שואל השאלה:
מה לרשום אחרי זה?
נגיד רשמתי סליחה על בלה בלה בלה איך לסיים?
מה לרשום אחרי זה?
נגיד רשמתי סליחה על בלה בלה בלה איך לסיים?
אנונימית
היי, מצטערת על מה שקרה ליפני כמה ימים, נוכל אולי להפגש ולדבר על זה?
שואל השאלה:
פחות :(
פחות :(
אנונימית
אני מקווה שתיסלחי לי באמת לא התכוונתי
ותרשום שאתה אוהב אותה
שואל השאלה:
אני בת
אני בת
אנונימית
אה סורי
שואל השאלה:
שלחתי לה שאם היא רוצה לדבר על זה אז אפשר גם
שלחתי לה שאם היא רוצה לדבר על זה אז אפשר גם
אנונימית
תסיימי עם מקווה שתסלחי לי❤
באותו הנושא: