13 תשובות
סליחה
אנונימית
מה עשית?
היי,
סליחה על *מה שקרה*
שואל השאלה:
לא חשוב
אנונימית
שואל השאלה:
מה לרשום אחרי זה?
נגיד רשמתי סליחה על בלה בלה בלה איך לסיים?
אנונימית
היי, מצטערת על מה שקרה ליפני כמה ימים, נוכל אולי להפגש ולדבר על זה?
שואל השאלה:
פחות :(
אנונימית
אני מקווה שתיסלחי לי באמת לא התכוונתי
ותרשום שאתה אוהב אותה
שואל השאלה:
אני בת
אנונימית
אה סורי
שואל השאלה:
שלחתי לה שאם היא רוצה לדבר על זה אז אפשר גם
אנונימית
תסיימי עם מקווה שתסלחי לי❤