5 תשובות
מה זה לחץ דם חלש? יש לחץ דם נמוך ודופק חלש
שואל השאלה:
יעני יש תמיד מטופלים שפחות שומעים אצלם מאשר מטופלים שונים
אנונימית
כן, זה בגלל שהדופק של המטופל חוטי (חלש)
כשבודקים לחץ דם מרגישים/שומעים את הדופק בסופו של דבר

בכל אופן, אם את לא מצליחה לבדוק על ידי שמיעה- את יכולה להסתכל על השעון מחוגים ולראות מתי המחוגה מתחילה לרעוד או לשים יד על הרדיאלי (ולהסתכל על שעון המחוגים) ולראות מתי יש דופק ברדיאלי ומתי הוא נגמר- סיסטולי דיאסטולי
שואל השאלה:
תודהה
ובנסיעה איך להצליח? זה תמיד כזה קופץ לי למטה
אנונימית
את תמיד יכולה לבקש שקט אם את במקום האירוע או לנסות לסמול על הקפיצות של המחוגים אבל בסוף את צריכה לסמוך על תחושת הבטן שלך ואם זה לא יעבוד תנסי לבקש מהנהג או החונך שלך לבדוק
התחברות ל