2 תשובות
וואי אני מעריצה את הלהקה האהובה עליי 12 שנים ולא נמאס לי עדיין(קווין)
וכזה פשוט צריך לדעת איך לשלב דברים אחרים
וכזה פשוט צריך לדעת איך לשלב דברים אחרים
שואל השאלה:
^^^ מה הבעיה..
קודם כל למי יש כוח להחליף ולהתעסק בזה? גם לפעמים בא לך שיר מסוים ואז משהו אחר ולפעמים זה נחמד להיות מופתע האמת שאצלי נגיד כמעט אף פעם אין שירים שאני "חורשת עליהם" אני פשוט מוסיפה כל שיר שאני אוהבת לפלייליסט ואם לא בא לי אני מדלגת.
^^אם יש לך כל כך קצת שירים לשמוע קשה לא לחרוש עליהם.
^^^ מה הבעיה..
קודם כל למי יש כוח להחליף ולהתעסק בזה? גם לפעמים בא לך שיר מסוים ואז משהו אחר ולפעמים זה נחמד להיות מופתע האמת שאצלי נגיד כמעט אף פעם אין שירים שאני "חורשת עליהם" אני פשוט מוסיפה כל שיר שאני אוהבת לפלייליסט ואם לא בא לי אני מדלגת.
^^אם יש לך כל כך קצת שירים לשמוע קשה לא לחרוש עליהם.
אנונימית
באותו הנושא: