למה תמיד במתמטיקה החומר שנותנים ללמוד עליו ולתרגל הוא לא מה שיהיה במבחן??
לא מבין את זה מה הלוגיקה פה להכשיל תלמידים? רציני כאילו? למדתי וחרשתי על חומר שקשה יותר ממה שהיה לי במבחן וזה היה יכול להיות קל אבל זה פשוט טמטם לי את השכל ברמה קיצונית שקיבלתי בלקאוט ורק בגלל המתמטיקה הזאתי התחלתי לקחת רטלין ואטנט! מה הקטע