20 תשובות
יאללה לכי תעשי
חח מה אני משחק אותה גם לי יש לחזור למבחן מחר ואין לי כח אל תלמדי ממני
שואל השאלה:
^תאחל לי בהצלחה
אנונימית
שואל השאלה:
^^חחח לך לך לעשות ישחקן
אנונימית
בהצלחה! בידיוק עושה שיעורים ועוזרת פה לאנשים - לעשות שיעורים זה חשוב ויש לך את זה
בהצלחה!
שואל השאלה:
נכון צודקים תכלס אין לי מה לעשות בטלפון עכשיו
אנונימית
יש לך פלאפון כל היום וזה סתם משעמם! לכי לעשות משהו מועיל
שואל השאלה:
^מאוד מעריכה את היצירתיות שלך שתדע אתה גאון
אנונימית
תודה, אני מתרגש כ''כ, בא לי לבכות...
שואל השאלה:
^אויש איזה רגיש אתה
אנונימית
כן... אני רגיש, בהחלט, אבל זה ספציפית נאמר בהגזמה ובהומור...
שואל השאלה:
^חחח טוב יאללה בייי
אנונימית
אולי תצאי מהאנונימיות קצת?...
שואל השאלה:
^לא!!
אנונימית
כי? ממה את מפחדת? כולה הצהרת שאין לך כח לעשות מבחן, מה כבר קרה?...
את יודעת איזה כיף זה מתמטיקה??
את יודעת איזה סטלה זה 3*6^8?
מה קרה לך.. תענוג עלי אדמות...
שואל השאלה:
^^^תודה לך!
^ממש משכנע אתה.. טוב שבאת כשסיימתי
אנונימית
זה ייתן לך מוטיבציה לפעם הבאה...