20 תשובות
יאללה לכי תעשי
חח מה אני משחק אותה גם לי יש לחזור למבחן מחר ואין לי כח אל תלמדי ממני
שואל השאלה:
^תאחל לי בהצלחה
^תאחל לי בהצלחה
אנונימית
שואל השאלה:
^^חחח לך לך לעשות ישחקן
^^חחח לך לך לעשות ישחקן
אנונימית
בהצלחה! בידיוק עושה שיעורים ועוזרת פה לאנשים - לעשות שיעורים זה חשוב ויש לך את זה
בהצלחה!
שואל השאלה:
נכון צודקים תכלס אין לי מה לעשות בטלפון עכשיו
נכון צודקים תכלס אין לי מה לעשות בטלפון עכשיו
אנונימית
יש לך פלאפון כל היום וזה סתם משעמם! לכי לעשות משהו מועיל
שואל השאלה:
^מאוד מעריכה את היצירתיות שלך שתדע אתה גאון
^מאוד מעריכה את היצירתיות שלך שתדע אתה גאון
אנונימית
תודה, אני מתרגש כ''כ, בא לי לבכות...
שואל השאלה:
^אויש איזה רגיש אתה
^אויש איזה רגיש אתה
אנונימית
כן... אני רגיש, בהחלט, אבל זה ספציפית נאמר בהגזמה ובהומור...
שואל השאלה:
^חחח טוב יאללה בייי
^חחח טוב יאללה בייי
אנונימית
אולי תצאי מהאנונימיות קצת?...
שואל השאלה:
^לא!!
^לא!!
אנונימית
כי? ממה את מפחדת? כולה הצהרת שאין לך כח לעשות מבחן, מה כבר קרה?...
תוכל אוגר
את יודעת איזה כיף זה מתמטיקה??
את יודעת איזה סטלה זה 3*6^8?
מה קרה לך.. תענוג עלי אדמות...
את יודעת איזה סטלה זה 3*6^8?
מה קרה לך.. תענוג עלי אדמות...
שואל השאלה:
^^^תודה לך!
^ממש משכנע אתה.. טוב שבאת כשסיימתי
^^^תודה לך!
^ממש משכנע אתה.. טוב שבאת כשסיימתי
אנונימית
זה ייתן לך מוטיבציה לפעם הבאה...
באותו הנושא: