5 תשובות
תגידי לה אין מה לעשות
אל תגידי לה לדעתי
זה הכי פוגע שהיא יודעת שאת יוצאת ושהיא לא מוזמנת.
פשוט תצאי איתה יותר את ולא צריך עם כל החברה תמצאי את
הזמן שלך איתה גם
למה לא מחבבים אותה? אני מאמינה שאם את חברה שלה, גם הם יכולים. שתתחיל לצאת איתך
שואל השאלה:
היא די מיוחדת גם אני לא אהבתי אותה בהתחלה והבנתי שהיא לא מוכנה להיפתח אז התקרבתי ונהיינו חברות ממש טובות
אנונימית
תצאי איתה בנפרד ועם חברים בנפרד בינתייפ ותגידי לחברים האחריפ שהיא אחלה והיא פשוט קצת ביישנית ואפשר שתבוא מדי פעם..אם את ממד קרובה לחברה ההיא את יכולה להגיד לה שמבאס אותך שהיא לא נפתחת וכו כי בא לך שתבוא איתך ליציאות עם עוד אנשיפ
התחברות ל
באותו הנושא: