7 תשובות
שואל השאלה:
בטעות כתבתי בלשון זכר תתעלמו תיקנתי חחח
בטעות כתבתי בלשון זכר תתעלמו תיקנתי חחח
אנונימית
תדברי איתה זה הדבר היחיד דחיסור
היא חברה קרובה שלך, לא בן אדם זר או לא קשור אלייך וזה משהו שאפשר לטפל בו אם היא תהיה מודעת לכך
תגידי לה
... את חברה טובה שלי ואני אוהבת אותך, אני צריכה לומר לך משהו אבל אל תעלבי
יכול להיות שיש לך איזה דלקת? את לא יודעת? כי לפעמים אני מריחה ריח לא כל כך טוב.. הבריאות שלך חשובה לי, אני מציעה לך שתבדקי את זה.
זה הכי כנה שיש ובעיניי מעיד על אכפתיות ופתיחות בחברות שלכן
תגידי לה
... את חברה טובה שלי ואני אוהבת אותך, אני צריכה לומר לך משהו אבל אל תעלבי
יכול להיות שיש לך איזה דלקת? את לא יודעת? כי לפעמים אני מריחה ריח לא כל כך טוב.. הבריאות שלך חשובה לי, אני מציעה לך שתבדקי את זה.
זה הכי כנה שיש ובעיניי מעיד על אכפתיות ופתיחות בחברות שלכן
פשוט תגידי לה
תנסי להגיד את זה בדרך אגבית. אל תעשי מזה עניין אל תושיבי אותה ותגידי שאת צריכה לספר לה משהו. פשוט תגידי בזמן שאתו מדברות והיא במצב רוח בסדר תגידי יש מצב שיש לך דלקת חכי שהיא תענה אם כן אז תציעי רופא או משהו ואם לא אז היא תשאל למה ואז תאמרי יכול להיות שיש לך דלקת חניכיים ממליצה לך להבדק
אנונימית
לדעתי הכי עדיף שפשוט אל תגיד
תגידי לה
באותו הנושא: