3 תשובות
אם אין לה בעיה לחיות על חשבון החברים שלה הגיע הזמן שהיא תבין שזה לא בסדר
יש להתחשבן עם חברים ויש לחיות על זה אתם לא ההורים שלה
יש להתחשבן עם חברים ויש לחיות על זה אתם לא ההורים שלה
להגיד לה
וואי אני בדיוק כמו חברה שלך
וואי אני בדיוק כמו חברה שלך
שמעי גם בתור חיילת זה באמצ לא בסדר ולא הייתי מנצלת חברים שלי ככה , עניין של סדר עדיפויות ומה יותר חשוב לה ואפשר אולי להפגש בבית של מישהו לפעמים כדי שלא תוציא הרבה כסף וכם להתחשב אבל לשלם עליה ? פעם אחת מילא אבל כל פעם זה מוגזםם
באותו הנושא: