3 תשובות
כל עוד את מטפלת בזה יהיה בסדר אחות
בסטיספ אף אחד לא מספיק מבין בזה כדי לתת לך תשובה
בסטיספ אף אחד לא מספיק מבין בזה כדי לתת לך תשובה
שואל השאלה:
צודקת הרגשתי שאני חייבת לדעת שאני לא לבד
צודקת הרגשתי שאני חייבת לדעת שאני לא לבד
אנונימית
כנראה הגוף שלך עדיין לא מאוזן תמסכי עליו שאם את באמת באמת בכנות אוכלת מאוזן ולא מרעיבה את עצמך ודואגת לאכול כמו שצריך לאורך היום וגם בשבוע זה לאט לאט יעלם, אל תרגישי רע זה קורה
באותו הנושא: