11 תשובות
אין לי בעיה בכלל
מאוד
אנונימית
נע לא ממש
יש דברים שאני לא מספרת סתם כדי שלא יגשו אליי ברחוב
יש דברים שאני לא מספרת סתם כדי שלא יגשו אליי ברחוב
בסופו של דבר כל מה שאני אומר הוא אמת או הדעה שלי וזה לא משהו שלא הייתי אומר גם במציאות אז אם מישהו יגלה מי אני בכבוד
לא מתביישת,מה אכפת לי.
אף אחד פה לא מכיר אותי אולי חוץ מכמה משתמשים בודדים שהם קרובים אלי.
אף אחד פה לא מכיר אותי אולי חוץ מכמה משתמשים בודדים שהם קרובים אלי.
לא
זה תלוי
כאילו אני יכולה לענות על שאלות מאוד אישיות או מהניסיון שלי כי אף אחד לא מכיר אותי אבל אני לא אענה על שאלות שנותנות מידע יבש עליי כמו מראה, איפה אני גרה וכאלה כדי לשמור על אנונימיות חחח
כאילו אני יכולה לענות על שאלות מאוד אישיות או מהניסיון שלי כי אף אחד לא מכיר אותי אבל אני לא אענה על שאלות שנותנות מידע יבש עליי כמו מראה, איפה אני גרה וכאלה כדי לשמור על אנונימיות חחח
כן, לא רוצה שיזהו אותי
מעניין לי את התחת
כן
באותו הנושא: